Tripje Ontario en Michigan

Vertrokken

Daar zijn we dan, In Canada, Op dit moment is het hier 22.30 en in Nederlands 4.30 uur, We zijn bijna 24 uur onderweg. Dus maak het nu niet te laat, want de slaap begint aardig huis te houden,..

Vanmorgen om 6 uur vertrokken, 9 uur op schiphol, 11 uur inschecken, en 12 hingen we in de lucht, lekker 2 films gekeken. Casablanca uit 1942 en Dr. Zhivago, deze heb ik niet helemaal af kunnen kijken, heb maar 3 uur gezien, Bij het einde zaten wij al in de shuttle naar het hotel. Auto opgehaald, dat was ook een peace of cake, liep allemaal gestroomlijnd, uitgezonder de hotel shuttle die voor onze neus wegreed, en we een half uur moesten wachten.

De temperatuur was vandaag hier 32 graden. Dus lekker warm. De auto verhuurder wilde ons een auto geven waar de airco aan kapot was, Dat hebben we geweigerd, en nu hebben we een echte chevrolet :)

Vanaf de autohuurplaats tot aan Niagara zijn 110 km. we hebben er 3 uur over gedaan, want we waren niet de enige op de weg .....

Rond 7.30 uur waren we in het Motel. ff ingecheckt , daarna natuurlijk naar de watervallen, want we slapen in de plaats Niagara Falls.

Ik ben in 1999 geweest. en toen was het klein, Nu is het 1 circus geworden, lijkt wel Las Vegas in het klein.

De watervallen zijn heel imposant, en wat een geweld komt daar naar onder.... Deze gaan we morgen beter bekijken, Er was vanavond geen parkeerplaats te krijgen

Als afsluiting van de avond kregen we nog een knetterend vuurwerkshowtje.

Zie filmpjes en foto's

Edit: net wat foto's en filmpjes geplaatst..... gaat zeeeer traag hier

Sonja

Leuk dat we met jullie kunnen meegenieten! Superrr