Tripje Ontario en Michigan

Weidman en gaylord (Mi)

Vandaag naar dr. Pol in Weidman Gereden, helaas was het gesloten, we wisten niet dat het nog steeds een feestdag was in Amerika, vanwege Memorial day. Dus dan maar door naar Gaylord, een rit van 2 uur via US Highway 127 en interstate 95, we waren nog vroeg, dus zijn we nog gaan pinnen bij EZ market en rondtoeren door Gaylord, een Zwitserse stijl gebouwd dorp, met een zusterstad Pontresina, Switzerland, alle huizen zijn verplicht gebouwd in Zwitserse stijl.

Om 16.00 uur afgesproken met Brenda en Ken midden in het bos tussen de dieren en kompleet afgelegen. geweldig daar.

Na kennisgemaakt te hebben, kregen we een rondleiding.

(ff kort verhaal, Ken en Brenda Beheren een non-profit stichting, met een camera die door earthcam.com, en door snowmancam.com, wordt getoond, op een simpele sneeuwman van hout bij hun aan de zijkant van het huis, ze strooien er elke dag meerdere keren voedsel, waardoor het een verzamelpunt wordt van meerdere diersoorten, variërend van kleine en grote vogels, Reeen en herten, stekelvarkens, en ook 6 zwarte beren, waarvan 1 met 2 welpen.

Ze hebben 50.000 views per dag gemiddeld, en bekostigen het voer en uitzenden door donaties, en verkoop van merchandises

We hebben met Brenda en Ken ooit contact gelegd, en is steeds hechter geworden, en heeft geresulteerd in dit bezoek.

We zouden een rondleiding krijgen, waarvan wij dachten, bij de cam, en het huis, en we verwachtten dat we na een half uur weer weg te zijn.

Echter, eerst rondleiding om het huis gehad, binnen waren ze aan het verbouwen, Toen zijn we gaan uit eten bij Grobblers, een typisch amerikaans restaurant, we hebben daar kalkoen gegeten, met aardappelpuree, op aparte manier gemaakt, en groente, dit was echt lekker, een dessert van ijs met cookies en aardbeien, daarna een rondtour gemaakt door Gaylord, en ook bij een dierenpark met Wapiti's, deze hertachtingen komen alleen voor in Amerika en Canada, vervolgens bij de huisjes geweest aan het meer Otsego, die ze verhuren, en vervolgens bij terugkomst bij het huis, nog een rondrit gemaakt door het bos met de fourwheeler.

Al met al een geweldige 4 uur gehad, waar over en weer vragen gesteld werden over werk, kinderen, omgeving, vreiheid, Trump, wapen in handschoenenvakje, etc.

Tevreden en blij daarna terug naar hotel, waar we om 22 uur doodmoe neervielen in bed,

wat een geweldige dag

P.s. Bekijk de foto's en filmpjes eens....

Diana

Tof zeg! En leuk geschreven blog ook!