Tripje Ontario en Michigan

2de dag Niagara Falls - Cleveland Ohio

Gisteravond zeer vast in slaap gevallen, zeer moe, omdat het in Nederland al half 5 was en bij ons 22.30 uur,

echter om 05.30 uur weer op, want we zijn nog niet gewend aan het tijdsverschil, dus maar alles klaargemaakt, uitgecheckt, en dan bij daglicht naar de watervallen, Gisteravond was het daar zo druk, dat we het opgegeven hebben om een parkeerplaats te zoeken. Vanmorgen waren er om 08.30 uur plaatsen genoeg. Dus lekker met rust rond gelopen bij de watervallen, en naar het centrum. Ook ff langs de oude tradingpost van de mounted police, deze is er niet meer helaas, hier heb ik 19 jaar geleden een foto laten maken mij als canadese mountie. Wel nog ff voor Bianca een zonnebril gekocht daar, dan maar verder..... nog wat t-shirts geshopt, en wat gegeten. Alles bekeken, was wel spectulair, een midget golfbaan met allerleid dieren op ware grootte en een vuurpuwende vulkaan. Een kaartbaan van 3 etages, reuzerad, spookhuis,  en nog tientalle andere attracties, ongelooflijk wat een feest daar.

We besloten rond 12 uur de grens naar Amerika over te gaan, via de Rainbowbridge, helaas mochten we niet doorrijden meteen, maar moesten in een kantoor op de 2de etage, een visa waiver in het paspoort laten nieten en we kregen als aandenken ook nog een stempel in de pas..... kostte wel $6,- p.p.

We hebben nog geprobeerd aan de Amerikaanse watervallen te parkeren maar dat hebben we na een uur rond proberen te rijden, maar opgegeven. Dit was zoooo druk dat we gekozen hebben om maar richting Cleveland te gaan... We hebben deze weg niet gekozen via de I90, maar via Highway US20, deze gaat door tientallen pittoreske dorpen heen, waarvan ik vind dat het Amerika is zoals ik het me voorstel,. allemaal kleine houten huisjes, vrijstaand, brievenbus aan de straat, en een auto, die je niet in de gemiddelde Nederlandse garage kwijtraakt, moeder de vrouw heeft ook zo'n slagschip.. Het was een weg die langs een aantal bijzondere plekken kwamen zoals de enorme fordfabrieken in Buffalo, De Peacebridge, bekend van Bordersecurity, En langs een Veterans Memorial Field.

We zijn  rond 18 uur in het hotel aangekomen om ff te verfrissen, en we gaan nu wat eten, daarna is de dag ook weer voorbij, en wordt het morgen een dag met veel dingen om te zien.  We gaan dan Via Toledo, Ann Arbor, Detroit, Lansing, Saginaw richting Alma,  Dat is weer een dagvullend programma.